На сайті «Слово і діло» зявився моніторинг виконання обіцянок, які Андрій Пивоварський давав, вступаючи на посаду міністра інфраструктури. З аналітики сайту видно, що він більше обіцяє, ніж робить.
Ні було б нічого, якби Андрій Пивоварський не виконував якісь свої приватні обіцянки. Від цього не страждали б підзвітні Пивоварському галузі. Але річ у тім, що вступаючи на посаду міністра він давав цілком конкретні обіцянки по реорганізації роботи транспорту, зв'язку, аеропортів, ремонту і будівництва доріг тощо. Частина цих обіцянок – не ініціатива Пивоварського, вони записані в Коаліційній угоді.
Отже, коли Андрія Пивоварського ВРУ затверджувала міністром інфраструктури, від дав 22 обіцянки щодо реформ в міністерстві. Ці обіцянки мають бути виконані впродовж року. З них виконано лиш три. Дві обіцянки – не буде виконано ніколи. А 16 – в процесі виконання, при чому, це виконання ніхто в Кабміні не контролює.
Виконав Пивоварський лише три обіцянки: він оскаржив рішення Дніпропетровського суду щодо керівників "Укрзалізниці", аеропортів "Бориспіль" та "Львів"; відкрив навігацію річкового транспорту у березні 2015 року; провів формальну реорганізацію міністерства.
Не виконав (і вже ніколи не виконає) міністр наступне: не подав впродовж 2-3 тижнів на розгляд інвесторів перший проект концесійної дороги "Львів-Краковець"; законопроект про річковий транспорт так і не був направлений до парламенту.
А ось які обіцянки «зависли» на невідомий термін. І ще не ясно, будуть вони виконані взагалі, чи ні.
Пивоварський пообіцяв передати місцевим громадам територіальні та місцеві дороги.
Аудит "Укрзалізниці" має завершиться до середини червня.
Міністр обіцяв, що уряд децентралізує дорожнє господарство.
Провести реорганізацію "Укравтодору".
Пивоварський заявив, що Міністерство інфраструктури України розпочне будівництво концесійних доріг і платних доріг.
Міністр заявив, що міністерство планує представити пілотний проект публічного партнерства в порту "Південний".
Обіцяв, що залізничі лікарі не будуть перепрофільовані (тим часом, вони вже перепрофілюються).
Запевнив, що в аеропорту "Бориспіль" не буде скорочень рядових працівників (скорочення вже йдуть).
І це лиш деякі з обіцянок Пивоварського, над якими ніби то працюють в міністерстві, а на справді – імітують роботу.
Погоджуючись на призначення Андрія Пивоварського, депутати ВРУ сподівалися, що призначають ефективного менеджера, який не маючи зав'язок на транспорт, зв'язок та інші інфраструктурні галузі, він наведе порядок і реорганізуватиме міністерство для ефективної роботи інфраструктури.
Але виявилося, що Андрій Пивоварський – людина підконтрольна олігарху і нардепу Ігорю Єремеєву. І міністр робить усе, для забезпечення нафтового бізнесу останнього. Саме через фірми олігарха заправляється пальним «Укрзалізниця» (за цінами вищими, вівд ринкових) , а Пивоварський прагне впровадити ці схеми і в інші підконтрольні міністерству держкомпанії і галузі.
І це єдина обіцянка, яку Пивоварський виконує неухильно.
Довідка
Перед призначенням га посаду міністра Андрій Пивоварський працював гендиректором групи "Континіум" (заправки WOG, ТМ "КОМО", молочна компанія "Галичина" та ін.). Андрій Пивоварський є креатурою Ігоря Єремєєва (одного з власників групи "Континіум", нардепа). У 2006 році нинішній міністр приєднався до інвесткомпанії Dragon Capital, де працював на посаді директора інвестиційно-банківського департаменту (сектори роздрібної торгівлі, будівництва, IT та ЗМІ). До цього він працював фінансовим аналітиком і бізнес-девелопером в київській інвестиційній групі BLASIG, а також в московському офісі IFC.
Приналежність Пивоварського до фінансової групи Єремєєва накладає негативний відбиток на кар'єру міністра.
Справа в тому, що компанії, які входять в "Континіум" або пов'язані з ним ("Вог Аеро Джет", "Укрпостач-Нафтотрейд", "Континент Нафто Трейд", "ВК Імпекс" і "Континіум - Галичина") є великими постачальниками палива для "Укрзалізниці" (УЗ). Приміром, наприкінці 2013 року "Вог Аеро Джет" виграла тендер УЗ на поставку 200 тис. тон дизельного палива на 2,6 млрд грн. Згідно з інформацією в "Віснику держзакупівель", в цілому підприємства Єремєєва в 2013 році поставили залізницям палива на 3,45 млрд грн, в 2014 - 1,3 млрд грн.
Загалом саме залізничний ринок можна вважати "ласим шматочком" для нафтотрейдерів. Відповідно до фінплану "Укрзалізниці" на 2014 рік, в 2013 році відомство витратило на закупівлю палива 4,33 млрд грн, у тому числі на дизпаливо - 3,63 млрд грн. Разом з тим на 2014 рік планувалося витратити на нафтопродукти всього 4780000000 грн., А на "дизель" - близько 4 млрд грн. Фінансовий план на 2015 рік станом на 1 травня 2015 року ще не затверджений в Мінінфраструктури, що свідчить про зіткнення чиїхось інтересів, від яких страждає підприємство.
"Виправдалися побоювання, що міністр інфраструктури представлятиме інтереси однієї з найбільших фінансово-промислових груп. Адже всі його поки що непідтверджені таланти та досягнення не приносять ніякого позитивного результату Україні", - кажуть експерти галузі.
Приналежність Пивоварського до фінансової групи Єремєєва накладає негативний відбиток на кар'єру міністра.
Справа в тому, що компанії, які входять в "Континіум" або пов'язані з ним ("Вог Аеро Джет", "Укрпостач-Нафтотрейд", "Континент Нафто Трейд", "ВК Імпекс" і "Континіум - Галичина") є великими постачальниками палива для "Укрзалізниці" (УЗ). Приміром, наприкінці 2013 року "Вог Аеро Джет" виграла тендер УЗ на поставку 200 тис. тон дизельного палива на 2,6 млрд грн. Згідно з інформацією в "Віснику держзакупівель", в цілому підприємства Єремєєва в 2013 році поставили залізницям палива на 3,45 млрд грн, в 2014 - 1,3 млрд грн.
Загалом саме залізничний ринок можна вважати "ласим шматочком" для нафтотрейдерів. Відповідно до фінплану "Укрзалізниці" на 2014 рік, в 2013 році відомство витратило на закупівлю палива 4,33 млрд грн, у тому числі на дизпаливо - 3,63 млрд грн. Разом з тим на 2014 рік планувалося витратити на нафтопродукти всього 4780000000 грн., А на "дизель" - близько 4 млрд грн. Фінансовий план на 2015 рік станом на 1 травня 2015 року ще не затверджений в Мінінфраструктури, що свідчить про зіткнення чиїхось інтересів, від яких страждає підприємство.
"Виправдалися побоювання, що міністр інфраструктури представлятиме інтереси однієї з найбільших фінансово-промислових груп. Адже всі його поки що непідтверджені таланти та досягнення не приносять ніякого позитивного результату Україні", - кажуть експерти галузі.
Див. також:
Подсказка Пивоварскому или как Министр инфраструктуры расписался в беспомощности